Femte Dagen...

Dag 5 idag då och det går fiint! VI har tillomed tränat ett Bodypump-pass... Skivstänger o tyngder o hela skiten;) Vi orkade 1 timme utan problem men känner nu att jag är helt mör och slut i kroppen:)

Tindra var på barnpassningen idag och det gick superbra! Nu ligger hon på golvet och biter i sin bok! haha!

Har vart hos Maria en sväng och testat en ny smak på soppa, Morot med ingefära! Den var helt okej! Hade lite morotsbitar i så man fick tugga:) GOTTIT!

Vart hos svärmor oxå några timmar och sen kört henne till stan för julbord med jobbet:)

Daniel har natt-passet = hämta mamma, syster och bror inatt;) Alla tre är nämligen ute:P

 Nu ska Tindra lägga sig och vi ska kolla IDOL-finalen! Dricka en kopp te och massa vatten:) Imorn blir det vilodag, det lär behövas!

Ska köra daniel till konferens imorn och julbord och sen ska jag o TIndra till mormor o morfar en sväng och sen ska vi till svärmor en sväng och så ska vi träffa Maria oxå:)

Tar med pulkan till svärmor så kan jag få ihop mina 10.000 steg oxå;)

Kram på er<3


Kommentarer
Postat av: carro

Bra kämpat! Visst är bodypump härligt?? Jag älskar det! Får tydlilgen inte träna det hur som helst som gravid :( men men..sen så!

2010-12-11 @ 21:48:07
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0