Dag 4....

Fjärde dagen med Itrim och det går helt okeej! Just nu längtar jag tills dessa första 3 veckor är över då jag får äta itrim-mat och bars + färdiga shakes och smoothies....

Imorse gick vi iväg till Itrim/forever och skulle ha info om träning. Efter det gick vi förbi Willys o köpte mat till tindra, slut hemma!!

Efter det gick vi till Maria.. kollade Våra bästa år, hem till gården, lunchade och kollade sen på Tillfällig fru sökes... Sen satt vi o pratade lite och sen gick vi hem till oss. VI gick vägen förbi ica för att köpa bindor och mjölk som jag glömde på Willys tidigare. Köpte även kvällis till pappa Daniel, färsk pasta med ostsås!!

Nu sover Tindra och vi kollar på Robinsson i väntan på Lyxfällan kl 21.00!

Imorn ska vi försöka oss på första träningspasset och jag undrar hur det ska gåååååååå!! Finns ju inge mat i kroppen ju!!

haha återkommer imorn:)

KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0