Bröllop!

Den 13 augusti ska vi gifta oss. Vi måste börja planera allt nu och det kommer vara mycket att göra!

Vi har tänk såhär:

Vi kommer ha ca 100 gäster
Hemmagjord grillbuffé - Med tillbehör
Hemmagjord bröllopstårta - Vi hyr ställning från ett bageri/café som vi gör tårtan på
Bar på kvällen - Betalbar troligen
Egna inbjudningskort
Egna placeringskort

Jag kommer ha 4 tärnor och nu är alla tillfrågade och alla har tackat Jaaaa:)

Det blir mina bästa vänner Emelie (melwins mamma) och Maria (vi som kör Itrim), Hannah (Tindras fina gudmor) och Emelie (min svägerska).

Tärnorna kommer ha matchande klänningar som även kommer ha samma färg som vårt bröllop kommer gå i, Grönt!

Daniels bror är tillfrågad och har tackat Ja som hans Bestman och nu ska vi ha 4 killar som leder tärnorna in i kyrkan oxå:)

Min klänning är nästan bestämd....... det är skor, underkläder och frisyr/smink kvar + smycken. Har ringt min frisör men hon skulle återkomma med ett svar eftersom det är precis i deras semester.

Vi har tänkt att tärnorna ska pröva sina klänningar i mars ungefär eftersom att det är leverans o beställningstid på dom.

Emelie kommer upp från Borås i mars och då ska vi även provbaka lite mat och tårtor.

Kom gärna mer era tips och idéer och förslag:)

Kram















Kommentarer
Postat av: Anna

Gör inte så mycket själva!! Det är SÅÅ mycket att stå i ändå. Beställ maten så ni hinner fokusera på annat.



Vart ska ni ha festen? Vad har ni för budget?

2010-12-27 @ 16:58:18
Postat av: carro

Fy fan vad jobbigt det låter :) Kasta pengar på probemet :)

2010-12-28 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0