Viktväktarna!

Det absolut bästa och det enda som verkade funka riktigt bra för mig o min kropp! Jag gick ner 54kg med dom och nu återvänder jag till dom! Trogen VV:are som jag tydligen är:)

Propoints funkar inte för mig tyvärr, jag testade efter jag fått Tindra men nej:( Gick upp o ner hela tiden!

Jag o Maria har bestämt oss för att köra Gamla VV! Ni vet med vanliga points och sådär:) Det funkade för mig för 2 år sen så jag hoppas det funkar nu oxå:) Har ju 9 kokböcker kvar och allt material så vi kör hemma:)

Är det någon som sitter på gamalt VV-Material och som vill bli av med det?! Maila gärna mig då! SNÄLLA!

Idag är då första dagen på VV och det har funkat skitbra rent ut sagt!

Jag lägger in matsedel här senare!

Vi har ju vart hos Jimmy och Anna och ätit tacos och det var lika gott som vanligt och jag tror faktiskt jag hade exakt stenkoll:) Skööönt!

Igårkväll tog jag mig en RIKTIG moffkväll! Vi åt 3-rätters bestående av Toast skagen, Plankstek och sen chokladpuddig med grääääädde och på de svepte jag en heeela chipspåse oxå! Vi delade på en 7,5%-ig cider oxå! Det ni, på en MÅNDAG! haha Tur Daniel har semester:)

Idag har vi handlat till allt bak till på lördag:) Ska börja baka imorn tänkte vi:)

Snälla, hör av er om ni har eller känner någon som har gammalt material kvar!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0