Såg att några undrade vad för prov jag ...

Såg att några undrade vad för prov jag skrev. Delegeringsprov var det. Jag jobbar som undersköterska i hemvården och behöver delegering för att få ge medicin, insulin och lägga om sår. Det provet skriver vi vart annat år, och nu var det dags för mig eftersom jag ska börja jobba igen redan på tisdag:) skoj! Ang kryssningen och Tindra så tänkte vi åka iväg själva en gång för att komma ihåg varandra:) äta gott, bada, handla och äta ännu mer:) vi tänkte åka med mina föräldrar senare och då kanske Tindra får följa med. Känns inte som att hon har så stort utbyte av att åka:) kram


Kommentarer
Postat av: anonymous

Förstår inte riktigt...

Du får dåligt samvete av att lämna din dotter för att åka o jobba, men lämnar ändå bort henne för att åka på kryssning?!

Gör något annat mysigt med din kille så kan ni ju ha er dotter med er.

2010-08-30 @ 07:21:08
Postat av: Carro

Man måste väl kunna åka iväg på ngt mys trots att man har barn? Dem behöver ju inte släpas med överallt. Dessutom är det säkert bra för dem att vara trygga med andra människor utom föräldrarna.



Åk ni och ha det så skönt!

2010-08-30 @ 15:23:06
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0