Regn hela dagen!

God kväll!

Jag har nattat Tindra och Daniel är hos sin bror ikväll. Jag sitter vid teven och ska kolla på filmen på trean kl 21.00 och poppa mig lite popcorn till:)

Idag har jag vart på stan en sväng med mamma och så har maria vart här en sväng o vi kollade på en film.

När Daniel kom hem så åt vi varma mackor med sallad och så åkte han till Jimmy.

Jag vägde mig igår ju för att måndagar brukar vara vägningsdagarna men Maria ändrade till Tisdag då vi började med VV förra Tisdagen så då kör jag oxå på det. Så Tisdagar är alltså VÄGNINGSDAGAR! Och det gav -1,5kg denna vecka!!

Det känns skojjigt att vara igång igen och det känns som att kilona snart är borta:) Härligt!

Tindra har fått upp sin hoppgunga nu idag oxå! Skoj tyckte hon!

Ha det bäst!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till fint minus..hmm man kanske själv skulle börja räkna med gamla systemet. DET kommer jag knappt ihåg hur man gör...

2010-08-18 @ 08:13:46
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0