Oj oj oj vad min rygg värker! Vaknade med...

Oj oj oj vad min rygg värker! Vaknade med ryggont, legat konstigt tror jag! Daniel o Tindra sov länge idag. Tindra vaknade först 9 o fick mat o sen somnade hon om till 11.45;-) o daniel sov till typ 13.00! Han hade suttit uppe o spelat till halv 4 inatt;-) maria kom hit vid halv ett o så har vi bakat o hållt på:) blev negerbollar, havreflarn, vv-muffins med choklad o hallon och kokostoppar:) nu är det bara en vv-cheescake, en engelsk cheescake och en kladdkaka kvar:) det hinner vi absolut till lördag:) ikväll har jag hittat ett recept på pajdeg som jag ska fylla med lite gott:) räknade ut att det blev 9.5p för 1/4 och det är helt okej:) har några points kvar då som jag planerar att spara till helgen då det är både kalas och fest:) hörs sen:) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0