Mysig morgon:)

Jag kollar på våra bästa år, Daniel sover och Tindra likaså i sin babysitter:)
Jag har lagt gröna linser i blöt o tänkte göra soppa till lunch:) En linssoppa som jag hittade hos www.akinna.se för några år sedan. Idag har jag inge potatis hemma men jag tror den blir god ändå:)


Ikväll ska vi till Jimmy och Anna o kolla hur dom har fått det i huset nu o så skulle vi få tacos, we like:)

Lugn dag hemma annars idag! Ska försöka bestämma vad vi ska baka till på lördag då min älskade Prins fyller 25 år:)
Kalas på dagen och fest på kvällen och kalas på söndagen oxå! Fullt upp!


nehe nu ska tvätten vikas, sambo väckas, linda duschas o lunch lagas:)

Hörs kanske sen:)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0