Min dator är på väg att dö tror jag, d...

Min dator är på väg att dö tror jag, den är så himla seg. Henrik ska kolla på den:) idag har vi haft en lugn o skön dag. 8.20 kom målaren o började så det var bara att röja ur vart rum o Tindras rum så hon kunde börja o snabb var hon oxå:) halva Tindras rum är klart, vårt tak är målat o allt är spacklat:) imorn borde hon bli klar, så snabb som hon är:) känner igen henne från grundskolan så hon är lika ung som mig;-) riktigt duktig! Vi har lämnat tillbaka kartonger till lotta, myst hemma o vart o kollar på jimmy o annas hus o nu sitter vi och kollar på 2 1/2 män:) Tindra sover och det ska vi strax oxå göra. Hon kommer tidigt imorn o imorn kommer även en kvinna o besiktar om, då jävlar;-) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0