Min älskade dotter<3



Hon är sååå underbart fin o söt min älskade lilla Tindratjej! 4 månader har hon vart hos oss nu och det känns som man aldrig har vart utan henne, heeelt sjukt!

Jag har äntligen fixat tack-kort till dop-gästerna, bättre sent än aldrig! Vi ahr flyttat och haft fullt upp med det ju:(

Salladen är gjord till ikväll, äggen kokade, drickan på kylning, kläder till mig valda och snart ska jag packa iordning Tindras skötväska och göra mig iordning så vi kan åka så snart Daniel kommer hem:)

Tindra sitter i gåstolen o tjoar o hojtar för fulla muggar, katten  blir rädd för henne eftersom hon förflyttar sig i den! Haha tidiagre idag så tog hon i så dant när hon skrek i den så hon flyttade hela stolen bakåt o såg skitförvånad ut;) haha!

Nu tokäter hon på sin hand så jag ska nog hjälpa henne med bitringen!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud va hon växer, hon börjar verkligen ta form i ansiktet nu:) Sötis!

2010-08-06 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0