Löning!

Japp löning idag för Daniel och det har jag o Tindra tyckt om;) haha nej då! Inte shoppat så mycket, men lite! En ny bh till mig på TWILFIT! Älskar den butiken och speciellt när Petra jobbar! Underbar expidit!!!!!! Jag har köpt alla mina bh:ar där de senaste 4 åren minst och mina tre sista har tyvärr gått sönder i bygeln och jag berättade det idag och fick prova ut en ny som hon drog av 50kr på! Det är verkligen att vara mån om sina kunder skulle jag vilja säga, mycket mycket bättre än Kappahl igår!!!!!!!

Tindra har fått nya strumpor oxå från POP. Med anti-halk! Men tänkte jag skulle göra egna:) Finns smart färg på Panduro:)
Köpte mig en ny mascara ocå idag för 88kr på HM annars har jag inte köpt något:)

Daniel är hos sin bror och spelar data-spel och Tindra ligger på golvet här o låter och jag sitter o kollar på 2 1/2 män!!! BRA!

Imorn ska jag och Tindra umgås med mormmor Lotta:) MYSPYS!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0