Jobbschemat klart!

Nu ikväll har jag inte gjort mycket alls! Nattade Tindra 19.30 och behövde gå in 1 gång bara o sätta i nappen. Har gjort 3 stoooora matlådor till Daniel som är iväg till sin bror och spelar Data-spel tror jag det var:)

Jag har suttit vid datorn och haft teven som sällskap:)

Var in o kollade om schemat var klart och japp, det var det! 18 pass på 6 veckor och 10 av dom är kvällar, det tycker vi om:)
På mitt jobb lägger vi ju "önskerschema" och det är suuuperbra! Jag fick genom de mesta. Vi lägger så som vi vill ha det i datorn och så "låses" det och så får vi diffa och sen stängs det och då får vi ut våra scheman! Perfekt!

Tindra är 5 månader när jag börjar jobba igen. Halvtid kommer jag jobba av min 80-procentiga tjänst så 40% blir det = 14 timmar i veckan ca:) Och de timmarna har jag lagt på kvällar och helger då Daniel ändå är hemma och ett par dagar behöver vi hjälp av våra föräldrar men detta blir nog Perfekt!

Jag har gått hemma sen 2 Januari eftersom att jag blev sjukskriven för Hotande förtidsbörd då och när jag börjar igen har jag alltså vart hemma 8 månader!!!!
Ska bli ljuvligt att börja igen:)


Nu ska jag krypa ner i sängen!

Kram o Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0