Jag, lotta och Tindra har haft en supermys...

Jag, lotta och Tindra har haft en supermysig dag. Ruggit väder, shopping och fika:) mys! Har handlat på ÖB, ni vet rengöringsmedel och tvättmedel! Behövdes igen, en gång i månaden brukar jag åka dit och handla sånt:) perfekt! Vi var och tog en fika på tuna park och jag fyndade faktiskt på kappahl!!! Haha! Tänk er, nu jävlar hade dom sänkt dom varor jag ville köpa häromdagen. Men jag sket i det och hittade två jamaser för 40kr! Det tjänade jag 120kr på:) perfekt! Älskar älskar älskar älskar rea:) spelar ingen roll att det är utgående för butiken, det är nytt för oss ju:) nu våra bästa år! Sen blir det max-mat, svärmor och förbi svärfar en sväng och ta in hans post:) skulle få mini-gurkor oxå att göra saltgurka på:) asgott:) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0