Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för ...

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrev något igår men det var fullt upp! Jag gjorde oss iordning o åkte till svärmor där daniel hade en skrotbil som skulle hämtas av bilskroten. Efter det åkte jag en snabbis till pappa o sen hem. Väl hemma var fastighetsskötaren här o fixade allt jag påpekat;-) sen var det sen lunch o svärmor kom o tvättade fönster o satte upp gardiner o hjälpte oss med hyllor o dvd-skåp o lite tavlor:) pappa kom en sväng oxå på kvällen för att lämna en babymonitor som jag fått o han hämtat hos sin kusin. Den är gammal men jag hoppas den funkar:) ska köpa batterier idag. Vi har stängt till Tindra på nätterna eftersom vi har katt. Har hänt att katter lagt sig på bebisar o kvävt dom ju:( så då ville jag ha en sån monitor så jag hör henne fortare än att hon ska behöva gallskrika för att jag ska vakna i rummet bredvid. Bilder får ni idag. Pappa kommer o fixar upp de sista hyllorna o krokar idag i Tindras rum:) ne ni, sova lite mer, jaaa tack;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0