Jag är helt seg!

Nu är det kväll och Tindra sover och Daniel kom precis hem från Annelie där han vart o matat katterna!
Jag har plockat undan från middagen, kört en diskmaskin, badat Tindra, smort in henne, bäddat rent igen åt henne då hon kräkts på de andra och så natten jag henne efter att hon ätit lite mat och nu sitter jag här framför teven o kollar lite.
Jag har gjort en skål med frukt till mig i köket som jag ska äta vid 21.00, ni minns väl kvällsfika?! Jag fikade ALLTID kl 21.00 när jag körde VV förut oxå!

Vi har bakat idag:) Sjukt goda VV-muffins med choklad o hallon:) 2p/st!
Blev lite annat oxå ju men inte VV-vänligt!

Jag kom just på i ren panik att bilen ska lämnas in imorn, IGEN! Airbag-lampan lyser, IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir så trött på denna skitbil!
Hur som helst så ringde jag Pappa som är snäll o hämtar Daniel från Bilia för bilen ska in ca 07.00 imorn och det är en bit att gå:)

Imorn vet jag inte vad vi ska hitta på, får se:)

Tindra är en riktig sjusovare! Hon sov 20.30-9.00-11.45! LYXIGT värre!
Hon sover 2 korta stunder på dagen och sen hela natten igen! Med korta stunder menar jag MAX 30 minuter!

Känns skönt med VV igen, superskoj! Är så sugen på att laga alla recept som finns i alla mina kokböcker. Sugern på Wok!

Nehe nu ska det mysas och sovas sen:)

KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0