Idioter på kappahl! Jag gillar den butike...

Idioter på kappahl! Jag gillar den butiken eftersom att jag tycker dom har fina kläder både till Tindra och mig, köper typ bara byxor där till mig men iaf. Var där idag och hittade ett par leggins i jeans till mig på rea och tre reaplagg som det var halva reapriset på till Tindra. I kassan drog dom ingen rabatt på hennes kläder och jag ifrågasatte det och fick till svar att det har slutat att gälla idag! Det är inte mitt fel och sålänge de inte skyltat om har jag rätt ju men icke! Idioter!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, där har de ju fel, skyltning gäller så länge det inte står något annat (t.ex. sista datum på skyltarna). En sån grej ska man kunna anmäla, eftersom de bryter mot lagen när de hävdar ett annat pris!

2010-08-24 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0