Hej!

Guuud.. 04.00 var jag upp o satte i nappen åt Tindra o sen skulle jag på toa o snubblade över borrmaskinen o for in i bokhyllan o gjorde mig illa! ONT! Skrapsår både här o där på benet o Daniel foooor upp o skrek "vad gööööör du?!?!?!?!" o jag sa "... ehm.. jag skulle bara gå på toa...." AJJJJJJ!!!

Nu har vi fått nya tapeter o det blev skiiitsnyggt o imorn ska jag försöka leta fram sladden så ni kan få bilder. En kvinna var här oxå idag o besiktade lägenheten igen och om 2 veckor får vi svar om vi får vardagsrum o kök oxå fixat.. vardagsrummet är omtapetserat -93 o köket -01... DAGS IGEN!!!

ÄLSKAR att vara hemma nu:) Trivs sjukt bra här redan:) Tindra har sååå fint rum:)

Jag har skurat balkongen idag oxå:) Heja mig:)

Kram på er

Jo just de ja... +0.4kg igår men imorse var de -0.8;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0