haha!

Uppföljning på Stadium-historien!

Jag ringde huvudkontoret och fick veta att de kan se på mitt stadium-kort att jag köpt skorna där 25 Mars i år så jag åkte dit. Han var ju inte supertrevlig o sa lite spydigt att skorna var välanvända vilket dom INTE är och så sa han att det är FEM månader sen dom köptes men eftersom Linda inte är så snäll o går med på vad folk säger så käftade jag emot!
Jag sa att ett par löparskor ska hålla 1 år och efter det ska dom bytas ut o det höll han ju med om och eftersom att jag INTE sprungit i dessa skor kunde han inte riktigt försvara sig!

Han gick in på kontoret och kom ut snart igen och sa att skon inte är trasig så jag kan inte få fullt pris tillbaka men han kan skicka iväg dom och få dom sydda...
Jaaa sa jag, bara de håller!
Han gick iväg igen och kom ut och sa att det inte gick att fixa så jag kunde få mina skor tillbaka med mig hem och ett presentkort på 499kr.. Ja tack! haha

Jag köpte ett par skor för 799kr 25 mars i år och de höll inte ens 5 månader eftersom det började hända redan efter en månad typ! Vet inte varför jag inte gått tillbaka tidigare! Men efter lite munhugg så fick jag ju som jag ville;) hahaha

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0