Guuuud vad jag trivs bra!

Underbart är det! Min o Daniels andra lägenhet ihop o även Tindras trots att hon bara är 4 månader:) Vi trivs såååå bra här!

Vi väntar som sagt på nya tapeter i vardagsrum o kök oxå och de blir om 1 månad:) HÄRLIGT!

Jag är hemma i stort sett hela dagarna o tycker inte alls de är lika tråkigt som jag tyckte förut i den andra lägenheten.

Det funkar huuuuur bra som helst att ha Tindra i eget rum o varje morgon när jag går in till henne får jag världens flin o sen lipar hon åt mig;) GULLUNGE!
Hennes rum är som ni såg inte riktigt klart ännu! Det ska in en byrå där så vi väntar med resterande hyllor tills dess så det inte blir onödiga hål i de nytapetserade väggarna:)

Ska försöka Fixa upp de sista tavlora i hennes rum imorn tänkte jag iaf och på lite ordning på det som går liksom:) Hon har lite saker från när jag var liten. En liten "kista" med en clown på som jag har stoppat hennes gosedjur i, och en sopkorg (vi använder den till hennes smutstvätt i hennes rum), pennställ (Ska upp på väggen för att ha hennes salvor och hygiensaker i vid skötbordet), och en korg för böcker som ska hänga vid hennes säng:) MYSPYS!!!
Skoj att Lotta sparat det:)

Tindra har heeeelt själv önskat sig barbapappa-gardiner av gammel-mormor o morfar som ska till ullared nästa vecka, tänka sig;) moahahahah!

Nehe nu har Daniel hängt tvätten och jag har gjort en härligt god röra tills imorn bestående av Philadelphiaost, Rödlök och röd rom! SJUUUKT god!

Imorn kväll när Daniel slutat ska vi till Dunker för att vara med på kräftskiva hos Tindras bästa Gudmor o hennes familj<3

Kram o natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0