God kväll!

Idag har vi fått mycket gjort här hemma. Svärmor var här med en jävla energi o fort som faaaan gick det;) haha

Vi har fått undan de mest anu faktiskt men imorn måste vi röja Tindras rum, vårt sovrum o hallen för de kommer o ska sätta upp nya tapeter där!

Vi tog oss en härlig sovis idag! Tindra har sovit sin första natt i eget rum inatt o hon la sig 21.00 o sov till 07.00 då Daniel gav henne mat och sen sov hon till 09.45 igen då jag gick in o väckte henne:) Sötis!

Idag har hon hittat sin tunga så hon sträcker ut den hela tiden o lipar tillbaka när man lipar åt henne:) SÖTIS! Hon vände sig oxå idag ju! Från Mage till rygg, 4 gånger:)

Tindra sover nu o har gjort sen 20.30 o vi kollar på tv. Vi ska kolla Jonny english på 6:an kl 22 o sen sova:) Får se om vi ens kollar på hela!

Jag har fotat bilder till er idag men när jag skulle ladda in dom till er kom jag på att sladden ligger i kartongen längst in i garderoben så håll till godo:)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0