God kväll på er! Det har inte blivit myc...

God kväll på er! Det har inte blivit mycket skrivet idag alls:-( vi har haft en lugn o skön hemmadag fast vi har hunnit mycket ändå:) strax efter 10 gick jag upp o daniel kom med Tindra vid 11. Jag gjorde mig äggmjölk till frukost med kaffe. Tindra fick lite gröt men eftersom hon har lärt sig lipa så spottar hon ju ut det;-) haha! Vi satte upp jack-krokar, nyckel-krok, två speglar i hallen, två tavlor hos Tindra och ännu en lack-hylla i hennes rum. Svärfar kom hit en sväng och kollade och fika och sen åkte daniel iväg o matade annelies katter eftersom att hon är på semester:) nu har jimmy och anna kommit o vi har ätit kebabsallad o ska nu titta på film. District 9! Imorgon ska jag och maria iväg:) till västerås en sväng:) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0