Fredag!

Härlig fredag har vi haft här hemma. Daniels sista semesterdag men han har ju helgen + måndag oxå:)

Jag har vart på stan med "andra" Maria idag, jag har ju två Marior liksom! Hur som helst så var det hur trevligt som helst, som vanligt! LÄNGE sen! Tindra fick 2 superdupersöta t-shirt´s som hon hade köpt på Zara igår, sjuuukt fiiiina!

Efter stan så åkte jag och Daniel med vår katt till pappa då hon ska flytta dit! Det gick helt okeej! Katterna fräste åt varandra först och när vi åkte låg dom o kollade på varandra på håll men sa inget iaf! Ringde pappa o frågade hur det gått och han sa att min smulis hade gått in i vardagsrummet senare och där låg Soya och det såg inte Smulis till en början men sen hade som ställt sig o fräääääst mot varandra öga mot öga och sen hade de gått därifrån! Känns som att det kommer funka helt okej! HOPPAS det!

Daniel har städat o fejat här hemma ikväll och jag har bakad dubla satser havreflarn, 1 kladdkaka och fixat disk och med Tindra och nu sover den lilla damen, förhoppningsvis tills imorn:)

Daniel fyller 25 år imorn och det ska ju firas med Kalas imorn, fest imornkväll och kalas igen på söndag!

Åh nu börjar 2 1/2 män!!!!! Love it!

Daniel är hos Annelie och fixar med katterna och imorn kväll kommer hon hem:)

KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0